Triumph TR6, 1976
Triumph TR6 uit 1976 in British Racing Green. Deze mooie TR verkeert in zeer nette staat, er is heel veel aan de auto vernieuwd. Ongelooflijk. Deze TR is geheel roestvrij , heeft wat kleine gebruik sporen zoals je zou verwachten van een klassieker van dit bouwjaar. De auto staat op de originele stalen wielen met chromen ringen en 205-70-15 brede banden. Wat een rijgenot, wat een fenomenaal geluid komt er uit zijn RVS uitlaat.
Hoor deze prachtige grom en je bent verkocht. De TR rijdt, remt en schakelt fenomenaal. Bekijk de ongelooflijke lijst van recente vernieuwingen hieronder:
– Volledig nieuw recon differentieel (met factuur van €1500).
– Nieuwe koppeling drukgroep, plaat, lager en hoofdcilinder.
– Nieuwe startmotor.
– Achterste krukaskeerring vervangen.
– Motorolie en filter vervangen.
– Koelvloeistof & thermostaat vervangen.
– Alle brandstofleidingen vervangen.
– Nieuw benzinefilter op brandstoftank en op carburateurs.
– Benzinetank van binnen en buiten schoongemaakt.
– Dubbele SU carburateur volledig gereviseerd + synchroon afgesteld.
– Nieuwe dynamoriem.
– Uitlaatpakkingen vervangen.
– Nieuw aluminium kleppendeksel en olie dop.
– Kleppen geteld op de juiste specificaties.
– De motor is 7 jaar geleden gedaan. De compressie controle van dit jaar zegt alles. De motor is in prima staat.
– Retro Bluetooth-radio met ingebouwde kwaliteitsluidsprekers.
– Nieuwe bobine, bougies & kabels.
– Kabelboom + zekeringkast.
– LUCAS koplampen gereviseerd.
– Nieuwe accu met accukabels met snelkoppeling.
– Nieuwe volledige tapijt set.
– Kofferbakruimte opnieuw bekleed.
– Originele lederen stoelen met groene bies in goede staat.
– Moto Lita 14 inch stuurwiel.
– TR6 versnellingspook (hout).
– Wortelnotenhouten dashboard geheel vernieuwd.
– Alle SMITHS meters zijn gereviseerd.
– Chassis en vloerpanelen volledig gereviseerd.
– Versnellingsbak gedemonteerd en nagekeken, nieuwe keerringen en olie.
– Nieuwe ophanging en montage rubbers voor, achter en diff.
– Voorste lagers vervangen.
– Schokbrekers achter gereviseerd.
– Remmen voor en achter gereviseerd + nieuwe remleidingen rondom.
– Nieuwe hoofdremcilinder.
– Nieuwe Softtop gemonteerd (Gemaakt door ex. Medewerker British Leyland fabriek in Mechelen.)
– Stuurkolom gereviseerd.
– Nieuw RVS dubbel sportuitlaatsysteem.
– Nieuwe K&N luchtfilters.
– Oliekoeler + spin op oliefilter.
Dus als je gewoon wilt rijden, dan is dit je nieuwe klassieker. Stap in en geniet.